2012. augusztus 4., szombat

#7 Room and Mates


Ööö nem vagyok szívbajos, a jég hátán is épphogy csak nem élek meg, de azért ilyen, első benyomásos, ótvar szállásra nem számítottam. Azt a rabló Marinénijét.


Updatelek: a fenti sorok írása után eltelt egy nap és rájöttem, hogy kis odafigyeléssel egészen otthonossá tehető ez a környezet is. Igaz, nem voltam koleszos, de aludtam már pár diákszálláson, azokhoz képest azért annyira nem gáz a helyzet. Az csapott nyakon talán legjobban, hogy nem gondoltam volna, hogy egy ilyen környezetben (Miami Beach) ilyen, „viszonylag” szerény berendezésű lakosztályra bukkanok. Viszont jobban belegondolva, évente több ezer diák megfordul itt, egyáltalán nem várható el, hogy komolyan rendben legyen tartva. Van légkondi (pontosabban langyos levegő fúvó berendezés), nyitható ablak (ez egyébként a legkomolyabb jósága a szobának), saját tanuló asztal, tiszta ágynemű, hideg-meleg víz, alig körülpisált wc.

 

Első betoppanásra egy kedves arcú, mexikói srác fogadott és az ilyen szobákra jellemző, állott huszonéves férfiszag. A 4x8-as szobában lakunk négyen, az elmúlt hetekben nem volt szellőztetve, ezért is lehetett, hogy a bemutatkozás után egyből az aligátorfészket kerestem.
David (David Ivan Hernandez Lara) a mexicoi Veracruzból érkezett több mint két hónapra az EF befogadó karjai közé. Nagyon szimpatikus, értelmes, segítőkész srác, gyorsan összehaverkodtunk.

Emeletes ágyat örököltem, szerintem tizenéves korom óta nem aludtam ilyenben. Ja igen, a lábam túllóg, mint az amcsi kosarasoknak Londonban.


A lecuccolás után rohantam felfedezni a környéket.

  
Radio Shacket kellett találnom, mert, amit hoztam átalakítót, csak a cuccaim feléhez jó. Ezután toltam egy Subwayt is, ami azért érdekes, mert utálom az egyen-műanyag ízét, amit otthon csinálnak, ezt viszont nagyon dicsérték az itteniek így bebúrkoltam egy steakhússal-baconnel agyonpakolt 6 inches szenyót.
Amúgy természetesen iszonyatos meleg van egész nap, dőlt rólam a víz, hazafelé vettem 6 liter vizet és fogasokat a ruháimnak, mert nagyon kevés a pakolós felület. A visszautat a part mentén tettem meg.







EF hátulról:


Hazatérve lefürödtem és találtam David cuccai alatt egy kishűtőt, kérdeztem, hogy hát ez. Válasz, hogy szerintük rossz, de még nem próbálták. Azóta „beműködtettük” és finom hideg vizet fogyasztunk a szobánkban. Ezek után álltam neki blogot szerkeszteni, hesszelésem közepette érkezett meg második lakótársam, Andrea (Andrea Grassi) Olaszhonból. Mondjuk úgy, gyorsan összehaverkodtunk, miután elmeséltem neki, hogy majdnem minden évben náluk töltjük a szünidőt. Ő három hónapot van itt.

A harmadik lakótársam egy orosz srác, aki jelenleg Los Angelesben kirándul, holnap érkezik majd.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése