2012. augusztus 4., szombat

#5 Vienna


Háttérzene:

Szombat hajnal 3:50, Bécsi Nemzetközi Repülőtér (VIA), várom a düsseldorfi gépet. 6:10-kor indulunk. Fáradt vagyok, egy ideje már nem aludtam :)
A mai napot az utolsó cuccok beszerzésére és pakolásra szántam. Minden nagyobb utazás előtt készítek egy pakolós listát, hogy biztos ne hagyjak otthon semmit, ennek az az eredménye, hogy többszörösen túlbiztosítom a dolgokat, így haza is hozok tiszta holmit. Ez a listagyártás odáig fajult, hogy majdnem minden esetre kész konzervanyagom van: nyaralás rövid-hosszú, síelés, vitorlázás, kirándulás, stb. A mai pakolás azért volt különleges, mert a gépre 23kg-os bőröndöt adhatok fel maximum, úgy gondoltam ezzel semmi probléma nem lesz. Lemértem a bőröndöt: 5,5kg, hmmm. Bepakoltam és örömmel konstatáltam, hogy még bőven van benne hely, hazafelé lesz mit hozni. Mérés: 28kg. Nem volt egyszerű a sokadszorra is átgondolt listából újabb tételeket lehúzogatni, az ajándékba szánt gránát Unicum egy része is otthon maradt. A reptéren a mérleg már 23,0kg-ot mutatott, megnyugodtam.



A Budapest-Bécs távot Zsé, Tam és Bojka társaságában tettem meg, ez úton is szeretném kifejezni hálámat, hogy lekísértetek és megbirkóztatok a Flüánsz nehézségeivel. Ezt az utat az Osztrák Állami Olajtársaság finanszírozta, így megcsodálhattuk az ÖMV méretes hordóit is ;) egyszóval toltunk a reptér körül egy plusz karikát az autópályán, időnkbe belefért :)
Köszönöm!!!




Becsekk: Zsé kísért a check-in pulthoz, de megbeszéltük, hogy én kommunikálok, nem árt már most nekikezdeni a gyakorlásnak. Good Morningot köszönve jeleztem a pultos kisasszonynak a preferált nyelvet. Látszólag egyből értette, hogy most angolul fogunk beszélgetni, sajnos ez a lendülete csak odáig tartott, hogy meglátta a nevem, ezután hiába válaszoltam és beszéltem angolul a hölgy csak németül csevegett. A vicces, hogy ez igazából csak akkor esett le, amikor végeztünk és összenéztünk Zsével: - Ugye jól gondolom, hogy egy betű angol szót nem hallhattam az elmúlt 5 percben?!


Air Berlin:



Játék:
A fenti pár unalmas bekezdés csak ennek a játéknak ágyazott meg, aki idáig eljutott, az biza elszánt, így megérdemel egy kis örömöt.
Indulás előtt nem csak a csomagjaimat, hanem magam is mértem, kereken 98kg-ot nyomok. Ne mosolyogjatok, ennél sokkal intimebb adataim is vannak, ezt most beáldozom.
A 4 hét alatt viszonylag részletesen beszámolok étkezési szokásaimról, sporttevékenységeimről, így könnyű lesz megtippelni, hogy szeptember 4-én, hazaérkeztemkor mennyit fog mutatni a mérleg.
Aki a legközelebb jár a valósághoz, komolytalan amerikás jutalomban részesül :D
Kemény küzdelemre számítsatok.
A tippeket majd egy újabb post kommentjeiben lehet megtenni.

Post vége. Merül a notim, itt nincs dugalj, így tartalékolom az energiát.


http://www.airberlin.com
http://www.viennaairport.com
http://www.skeewiff.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése